
Deze creatie past perfect bij ‘Zoveel om te delen’, de nieuwe merkbelofte van VTM. Het merk faciliteert niet enkel het sharen van content, ook van emoties.
Credits
Client: VTM
Contacts: Nele Baeyens, Sandy Aertgeerts Agency: Flexus
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Jurgen Verbiest & Valerie Declercq Copy: Gregy Vergauwen
Account Director: Julie Standaert
Film Production Company: The Breakfastclub Producer: Dagmar Duportail
Director: Dimitri Sterkens
Audio: Brandy Jingles
Contacts: Nele Baeyens, Sandy Aertgeerts Agency: Flexus
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Jurgen Verbiest & Valerie Declercq Copy: Gregy Vergauwen
Account Director: Julie Standaert
Film Production Company: The Breakfastclub Producer: Dagmar Duportail
Director: Dimitri Sterkens
Audio: Brandy Jingles
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]