Flexus en VTM vieren mama

Crea / Media / News

Flexus vtmMoederdag en VTM. Het is al enkele jaren een geslaagde match. Ook nu doet VTM iets speciaals voor deze feestdag. Kijkers krijgen de kans om hun mama een gepersonaliseerd cadeau te sturen. Flexus brengt deze actie niet onder de aandacht met een kille call-to-actionspot. Wél met een warme ode aan de liefde tussen kinderen en hun mama, moeke, ma of moeder. Jonge en minder jonge kinderen krijgen de kans hun mama op tv in de bloemetjes te zetten. Wat ze niet weten, is dat de eigenlijke spot al in de make-upstoel begint. Hun mama zit namelijk vlak bij hen, achter een doorkijkspiegel. Enkele gerichte vragen van de schminkster triggeren unieke momenten: de kinderen praten vol lof over hun mama – eerlijk, open en ontroerend. Groot is hun verbazing als ze ontdekken dat hun mama elk woord heeft gehoord. Het is verbazingwekkend hoe makkelijk we aan een wildvreemde vertellen wat voor een straffe, lieve, mooie madam onze mama is. Veel makkelijker dan het met haar zelf te delen ...
Deze creatie past perfect bij ‘Zoveel om te delen’, de nieuwe merkbelofte van VTM. Het merk faciliteert niet enkel het sharen van content, ook van emoties.

Credits

Client: VTM
Contacts: Nele Baeyens, Sandy Aertgeerts Agency: Flexus
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Jurgen Verbiest & Valerie Declercq Copy: Gregy Vergauwen
Account Director: Julie Standaert
Film Production Company: The Breakfastclub Producer: Dagmar Duportail
Director: Dimitri Sterkens
Audio: Brandy Jingles