Flexus getuigt voor Rode Neuzen Dag
We kunnen er niet om heen: Vlaanderen is in de ban van Rode Neuzen Dag.
Op vraag van initiatiefnemers VTM, Qmusic en Belfius creëerde Flexus de voorbije maanden verschillende campagnes om de goede-doel-actie op de kaart te zetten.
Deze week gaat Rode Neuzen Dag zijn finale in met een live televisieshow op 5 december. Om in deze laatste fase de relevantie van de actie nogmaals te onderstrepen, creëerde Flexus een serene maar zeer confronterende campagne. Daarin spelen moeders de hoofdrol. Want wie anders dan zij kunnen ons uit eerste hand vertellen over de nood aan hulp, de machteloosheid en de angst die ze elke dag ervaren. Vol moed en overtuiging vertellen ze over de problemen van hun kind en de hoop op begrip en hulp.
Credits:
Klant: Medialaan
Bureau: Flexus
Account: Elisabeth Vanhoutte
Creatie: Sebastien Van Reet
Tv-productie: Box Office
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]