Rode Neuzen Dag nestelt zich voor de derde keer in de hoofden en harten van de Vlamingen. Massaal veel mensen vinden het onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat maar liefst 1 op 5 jongeren gekweld wordt door psychische problemen. Rode Neuzen Dag vraagt daar opnieuw aandacht voor.
De stuwende kracht achter Rode Neuzen Dag is niet Belfius, VTM of Qmusic. Het zijn al die vrijwilligers die knotsgekke acties organiseren. Zonder die families, klassen, jeugdhuizen en bedrijven zou Rode Neuzen Dag nergens staan! De mobilisatiespots van Flexus zijn dan ook een warme oproep om een actie op poten te zetten én tegelijk een duwtje in de rug van alle sympathisanten die iets organiseren. Het bureau toont hoe deze mensen opgaan in hun enthousiasme en zich letterlijk vereenzelvigen met de ultieme symbolen van Rode Neuzen Dag, de neusjes.
Credits:
Client: Medialaan
Contacts: Nele Baeyens, Gwenn Verheyden
Agency: Flexus
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Sebastien Van Reet, Gregy Vergauwen
Copy: Gregy Vergauwen
Accounts: Julie Standaert, Renaat Delporte
Film Production Company: The Breakfast Club
Director: Serdar
DOP: Michel Dierickx
Producer: Dagmar Duportail
Sound: Brandy
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]