Rode Neuzen Dag nestelt zich voor de derde keer in de hoofden en harten van de Vlamingen. Massaal veel mensen vinden het onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat maar liefst 1 op 5 jongeren gekweld wordt door psychische problemen. Rode Neuzen Dag vraagt daar opnieuw aandacht voor.
De stuwende kracht achter Rode Neuzen Dag is niet Belfius, VTM of Qmusic. Het zijn al die vrijwilligers die knotsgekke acties organiseren. Zonder die families, klassen, jeugdhuizen en bedrijven zou Rode Neuzen Dag nergens staan! De mobilisatiespots van Flexus zijn dan ook een warme oproep om een actie op poten te zetten én tegelijk een duwtje in de rug van alle sympathisanten die iets organiseren. Het bureau toont hoe deze mensen opgaan in hun enthousiasme en zich letterlijk vereenzelvigen met de ultieme symbolen van Rode Neuzen Dag, de neusjes.
Credits:
Client: Medialaan
Contacts: Nele Baeyens, Gwenn Verheyden
Agency: Flexus
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Sebastien Van Reet, Gregy Vergauwen
Copy: Gregy Vergauwen
Accounts: Julie Standaert, Renaat Delporte
Film Production Company: The Breakfast Club
Director: Serdar
DOP: Michel Dierickx
Producer: Dagmar Duportail
Sound: Brandy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]