Florence Coppenolle houdt het hoofd koel bij BMMA

Tijdens haar intussen twintigjarige carrière, waarvan de laatste zeven als chief of communications & CSR bij ENGIE Group, kwam Florence Coppenolle in meerdere crisisbeheersingssituaties terecht. Ze is er vandaag dan ook rotsvast van overtuigd dat communicatiestrategieën moeten overeenkomen met de maatschappelijke context en de actualiteit waarin producten en diensten evolueren.
Hoe kun je het imago en de reputatie van je bedrijf beschermen in een crisissituatie? En terwijl de band met je klanten koesteren? Wat zijn de te trekken lessen voor communicatie- en marketingteams? Ze is er een bewezen expert in geworden, en die kennis deelt ze graag tijdens een traditionele BMMA Lunch op 25 april. Geïnteresseerden kunnen hun plaatsje reserveren via de website van de BMMA.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


