Tijdens haar intussen twintigjarige carrière, waarvan de laatste zeven als chief of communications & CSR bij ENGIE Group, kwam Florence Coppenolle in meerdere crisisbeheersingssituaties terecht. Ze is er vandaag dan ook rotsvast van overtuigd dat communicatiestrategieën moeten overeenkomen met de maatschappelijke context en de actualiteit waarin producten en diensten evolueren.
Hoe kun je het imago en de reputatie van je bedrijf beschermen in een crisissituatie? En terwijl de band met je klanten koesteren? Wat zijn de te trekken lessen voor communicatie- en marketingteams? Ze is er een bewezen expert in geworden, en die kennis deelt ze graag tijdens een traditionele BMMA Lunch op 25 april. Geïnteresseerden kunnen hun plaatsje reserveren via de website van de BMMA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]