Florence Coppenolle houdt het hoofd koel bij BMMA

Tijdens haar intussen twintigjarige carrière, waarvan de laatste zeven als chief of communications & CSR bij ENGIE Group, kwam Florence Coppenolle in meerdere crisisbeheersingssituaties terecht. Ze is er vandaag dan ook rotsvast van overtuigd dat communicatiestrategieën moeten overeenkomen met de maatschappelijke context en de actualiteit waarin producten en diensten evolueren.
Hoe kun je het imago en de reputatie van je bedrijf beschermen in een crisissituatie? En terwijl de band met je klanten koesteren? Wat zijn de te trekken lessen voor communicatie- en marketingteams? Ze is er een bewezen expert in geworden, en die kennis deelt ze graag tijdens een traditionele BMMA Lunch op 25 april. Geïnteresseerden kunnen hun plaatsje reserveren via de website van de BMMA.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]