Tijdens haar intussen twintigjarige carrière, waarvan de laatste zeven als chief of communications & CSR bij ENGIE Group, kwam Florence Coppenolle in meerdere crisisbeheersingssituaties terecht. Ze is er vandaag dan ook rotsvast van overtuigd dat communicatiestrategieën moeten overeenkomen met de maatschappelijke context en de actualiteit waarin producten en diensten evolueren.
Hoe kun je het imago en de reputatie van je bedrijf beschermen in een crisissituatie? En terwijl de band met je klanten koesteren? Wat zijn de te trekken lessen voor communicatie- en marketingteams? Ze is er een bewezen expert in geworden, en die kennis deelt ze graag tijdens een traditionele BMMA Lunch op 25 april. Geïnteresseerden kunnen hun plaatsje reserveren via de website van de BMMA.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]