Dit veelkoppige monster, we bestrijden het allemaal in onze bedrijven, soms op verschillende manieren. Bij advert’HYPE zijn onze waarden (autonomie, respect, betrouwensbaarheid en creativiteit) nog nooit zo sterk en levendig geweest als sinds het begin van deze lockdown.
Vanaf de eerste dag heeft het hele advert’TEAM al zijn energie ten dienste van de klanten gesteld, zonder zich zorgen te maken over hoe deze lockdown onze manier van werken praktisch zou kunnen beïnvloeden. Maar het is waar dat in zo’n geval technisch voorop lopen helpt.
Nieuwe communicatietools tussen teams en klanten, die nog responsiever en flexibeler zijn, nadenken over morgen en het hoofd heffen om samen naar de horizon te kijken. Sinds het begin van de lockdown hebben we nog nooit zo veel contact gehad met onze klanten als nu. En hebben we ons nooit dichter bij onze teams gevoeld dan nu, ondanks de afstand die er is.
Dit monster heeft ons nog wendbaarder gemaakt. We hebben onze workflow aangepast en we zullen blijven werken aan advert’HYPE om een ideale partner te zijn voor on- en offline contentcreatie in het ‘nieuwe normaal’.
Ulrike Glos, Julia Stocks & Florence Luycx van advert’HYPE.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]