Florian Linclau gaat aan de slag bij Mec. Als nieuwste teamlid zal hij het Analytics & Insights-departement versterken en zal hij onder meer instaan voor het inzamelen en analyseren van data dat zullen bijdragen tot succesvolle, strategische onderbouwde mediacampagnes.
Linclau startte zijn carrière bij GfK als stagiair en groeide er door tot senior market analyst. Daar schreef hij op basis van verschillende FMCG analyses marketing aanbevelingen uit voor klanten. Nadien werkte hij bij Base als customer intelligence analyst waar hij verantwoordelijk was voor specifieke data-analyses op b2b.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]