Florian Linclau gaat aan de slag bij Mec. Als nieuwste teamlid zal hij het Analytics & Insights-departement versterken en zal hij onder meer instaan voor het inzamelen en analyseren van data dat zullen bijdragen tot succesvolle, strategische onderbouwde mediacampagnes.
Linclau startte zijn carrière bij GfK als stagiair en groeide er door tot senior market analyst. Daar schreef hij op basis van verschillende FMCG analyses marketing aanbevelingen uit voor klanten. Nadien werkte hij bij Base als customer intelligence analyst waar hij verantwoordelijk was voor specifieke data-analyses op b2b.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]