Florian Linclau van Base naar Mec
Florian Linclau gaat aan de slag bij Mec. Als nieuwste teamlid zal hij het Analytics & Insights-departement versterken en zal hij onder meer instaan voor het inzamelen en analyseren van data dat zullen bijdragen tot succesvolle, strategische onderbouwde mediacampagnes.
Linclau startte zijn carrière bij GfK als stagiair en groeide er door tot senior market analyst. Daar schreef hij op basis van verschillende FMCG analyses marketing aanbevelingen uit voor klanten. Nadien werkte hij bij Base als customer intelligence analyst waar hij verantwoordelijk was voor specifieke data-analyses op b2b.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]