Fluidd Agency wil #AllWomenUncensored

Zijn het echt vrouwenlichamen die gecensureerd worden op de sociale media? Of is het gewoon de vrouw zélf? Fluidd Agency deed de test op Instagram. De bedoeling? Aantonen dat Instagram en andere sociale media niet alleen vrouwenlichamen maar gewoon een heel geslacht bannen.
Bij wijze van test postte het bureau een foto van een man met (gefotoshopte) borsten. Opvallend: die foto werd niet gecensureerd door het algoritme van Instagram, maar het origineel dat later gepost werd, werd binnen de paar seconden geband omwille van “schending van de richtlijnen rond naaktheid en seksuele content.” Voor het bureau het bewijs dat vrouwen geseksualiseerd en daarom gecensureerd worden. “Waarom zou de foto van de man anders niet geband worden?”
Het bureau lanceerde ook een petitie om de boodschap zo ver mogelijk uit te dragen op Instagram, Facebook en TikTok.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]