Om Fluvius, het samengaan van Eandis en Infrax, te helpen snel naamsbekendheid op te bouwen en de meerwaarde voor klanten aan te tonen, ontwikkelde BBDO een lanceringscampagne. Aan de hand van vlotte situaties op tv, radio, social en direct marketing illustreert deze campagne hoe vlot Fluvius elektriciteit en aardgas tot bij u brengt, zoals u eerder kon lezen bij PUB.
'Tot bij u” is tevens de nieuwe baseline van Fluvius. Een belofte die ze meteen waarmaken. Met de Fluvius-tot-bij-u-tour trekken ze namelijk het komende jaar heel Vlaanderen rond om zo, via grote en kleinere evenementen, kennis te maken met klanten. Kijk op fluvius.be om te zien waar en wanneer de tour in uw buurt is. En voor deze tour deden BBDO en Fluvius een beroep op EverPresent. En dat agency was zo vriendelijk om een paar foto's van die tour door te sturen die we u niet willen onthouden.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]