Beeldcollectief haalt in zijn studio meer dan alleen modellen voor de lens: ze zetten stukjes gastronomie in de schijnwerpers, maken nette shots van producten en kieken campagnes in stilstaand of bewegend beeld. Is het idee groter dan de studio? Dan maken ze van fictie waarheid in 3D-beelden.
Beeldcollectief heeft dus best wat in huis, en dat wilde Focus Advertising graag in de verf zetten. De lancering van de nieuwe website klonk voor het bureau als de perfecte gelegenheid om al hun kunde in beeld te brengen in de vorm van een online videocampagne. In vijf maal vijftien seconden vatte het Focus Advertising samen waar Beeldcollectief voor staat. Per thema maakte het bureau een uitgepuurde video, en dan ging het nog een stapje verder door de beelden tot leven te brengen. Als gefingeerde Instagram feed bijvoorbeeld, in een verzonnen webshop of als cover op een denkbeeldig magazine.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]