Beeldcollectief haalt in zijn studio meer dan alleen modellen voor de lens: ze zetten stukjes gastronomie in de schijnwerpers, maken nette shots van producten en kieken campagnes in stilstaand of bewegend beeld. Is het idee groter dan de studio? Dan maken ze van fictie waarheid in 3D-beelden.
Beeldcollectief heeft dus best wat in huis, en dat wilde Focus Advertising graag in de verf zetten. De lancering van de nieuwe website klonk voor het bureau als de perfecte gelegenheid om al hun kunde in beeld te brengen in de vorm van een online videocampagne. In vijf maal vijftien seconden vatte het Focus Advertising samen waar Beeldcollectief voor staat. Per thema maakte het bureau een uitgepuurde video, en dan ging het nog een stapje verder door de beelden tot leven te brengen. Als gefingeerde Instagram feed bijvoorbeeld, in een verzonnen webshop of als cover op een denkbeeldig magazine.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]