Confrad won de pitch om de promotiecampagne voor de Pays d’Oc-wijnen in 2015-2016. Confrad is het internationale netwerk van onafhankelijk bureaus waarvan Focus Advertising deel uit maakt en momenteel ook voorzitter van is. Het Parijs bureau Venise neemt hier de lead. Venise creëerde een nieuwe corporate identity die wereldwijd wordt uitgerold. De tandem Focus Advertising en Hungry Minds (Namen) nemen samen de campagne voor België in handen. Een roadshow trekt momenteel het land rond. Een selectie van de Pays d’Oc-wijnen proeven kan aan de Delhaizes in Luik, Namen, Gent, Brussel en Antwerpen. De campagne wordt ondersteund via social media en pr-acties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]