Focus Advertising en Hungry Minds lusten Pays d'Oc-wijnen

Confrad won de pitch om de promotiecampagne voor de Pays d’Oc-wijnen in 2015-2016. Confrad is het internationale netwerk van onafhankelijk bureaus waarvan Focus Advertising deel uit maakt en momenteel ook voorzitter van is. Het Parijs bureau Venise neemt hier de lead. Venise creëerde een nieuwe corporate identity die wereldwijd wordt uitgerold. De tandem Focus Advertising en Hungry Minds (Namen) nemen samen de campagne voor België in handen. Een roadshow trekt momenteel het land rond. Een selectie van de Pays d’Oc-wijnen proeven kan aan de Delhaizes in Luik, Namen, Gent, Brussel en Antwerpen. De campagne wordt ondersteund via social media en pr-acties.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]