Sinds Marc Coucke aan het roer staat bij KV Oostende (KVO) waait er een nieuwe dynamiek door de club. De werking werd geprofessionaliseerd, het team sportief versterkt en de staff gevoelig uitgebreid. Ook aan de communicatie werd en wordt volop gesleuteld. Daarbij fungeert Focus Advertising als spelverdeler.
Patrick Orlans, commercieel directeur KVO: “Als nummer 1 in de competitie moet niet alleen de kwaliteit van ons voetbal top zijn, onze communicatie moet daarin volgen. Focus Advertising is al jaren een trouwe partner, van toen we nog in de 2de klasse speelden, en begrijpt volledig waar we als ploeg naartoe willen.”
De voorbije maanden werkten KV Oostende en Focus Advertising hard aan de rebranding. Het logo werd gemoderniseerd en de huisstijl volledig vernieuwd. Dat zie je als bezoekers direct in het stadion, maar ook aan de spelersbus en de KVO-update, de nieuwsbrief die voor iedere match wordt verspreid. Minstens even opvallend is zeker de campagne “KVO is Sexy” waarmee vorige zomer de abonnementenwerving werd ondersteund. En met succes. Het aantal abonnementen steeg met 20 %. Deze winter pakt KVO uit met het vervolg: “KVO is Hot”, een awarenesscampagne die via advertising, bannering en affichage wordt verspreid.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]