Focus Advertising in hogere sferen met lam

focus advertising

Crea / News

focus advertising

Focus Advertising speelt als voorzitter van Confrad, een internationaal netwerk van onafhankelijke reclamebureaus, een belangrijke rol in de sensibiliseringscampagne voor Europees lamsvlees. Het bureau illustreert in een gloednieuwe campagne hoe gemakkelijk het wel niet is om een lekker lamsgerecht klaar te maken. Het filmpje wordt op woensdag 14 september in de zes deelnemende landen, waaronder België, tezelfdertijd gelanceerd op de lokale websites, YouTube en sociale media.

focus advertising

De film maakt deel uit van een campagne van drie jaar die de Europese consument moet aanzetten meer Europees lamsvlees te consumeren. Focus Advertising is onder meer verantwoordelijk voor de algemene strategie, de realisatie van alle gerechten, de fotografie ervan en de lokale promotie via pr, evenementen, buitenreclame en paid & social media. De campagne loopt onder de noemer 'Lam. Lekker, makkelijk, fun'.

Credits

Focus Advertising in hogere sferen met lam

Klaas Fremaut: coördinatie Confrad
Isabelle Feys: senior account executive
Johan Van Hecke: PR coördinatie
Karel Vanoverberghe: creative director
Sophie Windels: art director creatie en food fotografie
Mathias Deswarte: online en social media
Frédéric De Ly: media buyer