Naar jaarlijkse traditie zet Standaard Boekhandel ook dit jaar haar deuren wagenwijd open tijdens de Openboekdagen op zaterdag 29, zondag 30 en maandag 31 oktober. Focus Advertising tekende opnieuw de communicatie hiervoor uit en ontwikkelde het overkoepelend campagnebeeld, de give away bladwijzer, verschillende advertenties, POS-materiaal, bedankingskaartjes, direct mailings, etc.
De Openboekdagen zijn voor Standaard Boekhandel een van de belangrijkste verkoopweekends van het jaar. Leesfans die de trip naar de boekenbeurs in Antwerpen niet maken, kunnen dan al proeven van het nieuwe boekenaanbod. De Openboekdagen lokken ieder jaar zo’n 350.000 bezoekers naar de winkels van Standaard Boekhandel. Ontdek het volledige programma van de Openboekdagen op www.standaardboekhandel.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]