Focus Advertising is zot van boeken

Naar jaarlijkse traditie zet Standaard Boekhandel ook dit jaar haar deuren wagenwijd open tijdens de Openboekdagen op zaterdag 29, zondag 30 en maandag 31 oktober. Focus Advertising tekende opnieuw de communicatie hiervoor uit en ontwikkelde het overkoepelend campagnebeeld, de give away bladwijzer, verschillende advertenties, POS-materiaal, bedankingskaartjes, direct mailings, etc.
De Openboekdagen zijn voor Standaard Boekhandel een van de belangrijkste verkoopweekends van het jaar. Leesfans die de trip naar de boekenbeurs in Antwerpen niet maken, kunnen dan al proeven van het nieuwe boekenaanbod. De Openboekdagen lokken ieder jaar zo’n 350.000 bezoekers naar de winkels van Standaard Boekhandel. Ontdek het volledige programma van de Openboekdagen op www.standaardboekhandel.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]