Focus en WTV kiezen voor Jon(g) ding

Vanaf 11 april start er met Jon(g) ding een nieuwe reeks in het nieuws van Focus en WTV. In Jon(g) Ding stellen ze vier jonge mensen voor die vol passie bezig zijn met hun eigen ding.
De reeks werd bedacht en zelfstandig gerealiseerd door Aline, Zoë en Lotte, drie stagiaires die momenteel actief zijn bij Focus en WTV. Ook de marketing rond de reeks namen zij volledig in handen. Ze kozen zelf het onderwerp en gingen binnen hun netwerk op zoek naar boeiende verhalen. Het resultaat zie je vanaf 11 april vier dagen lang in het nieuws op Focus en WTV.
« Deze samenwerking met jonge mensen op onze redactie geeft ons nuttige inzichten hoe de jongere generatie omgaat met nieuws en media, » vertelt Bart Coopman, hoofdredacteur Focus en WTV. Ook de stagiaires zijn tevreden met het hun nieuwe reeks. « Het is zeer fijn dat wij als stagiaires de kans krijgen om zelfstandig een eigen project te realiseren, » klinkt het bij stagiaire Lotte Mestdag.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]