Focus en WTV kiezen voor Jon(g) ding

Vanaf 11 april start er met Jon(g) ding een nieuwe reeks in het nieuws van Focus en WTV. In Jon(g) Ding stellen ze vier jonge mensen voor die vol passie bezig zijn met hun eigen ding.
De reeks werd bedacht en zelfstandig gerealiseerd door Aline, Zoë en Lotte, drie stagiaires die momenteel actief zijn bij Focus en WTV. Ook de marketing rond de reeks namen zij volledig in handen. Ze kozen zelf het onderwerp en gingen binnen hun netwerk op zoek naar boeiende verhalen. Het resultaat zie je vanaf 11 april vier dagen lang in het nieuws op Focus en WTV.
« Deze samenwerking met jonge mensen op onze redactie geeft ons nuttige inzichten hoe de jongere generatie omgaat met nieuws en media, » vertelt Bart Coopman, hoofdredacteur Focus en WTV. Ook de stagiaires zijn tevreden met het hun nieuwe reeks. « Het is zeer fijn dat wij als stagiaires de kans krijgen om zelfstandig een eigen project te realiseren, » klinkt het bij stagiaire Lotte Mestdag.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]