Focus en WTV kiezen voor Jon(g) ding

Vanaf 11 april start er met Jon(g) ding een nieuwe reeks in het nieuws van Focus en WTV. In Jon(g) Ding stellen ze vier jonge mensen voor die vol passie bezig zijn met hun eigen ding.
De reeks werd bedacht en zelfstandig gerealiseerd door Aline, Zoë en Lotte, drie stagiaires die momenteel actief zijn bij Focus en WTV. Ook de marketing rond de reeks namen zij volledig in handen. Ze kozen zelf het onderwerp en gingen binnen hun netwerk op zoek naar boeiende verhalen. Het resultaat zie je vanaf 11 april vier dagen lang in het nieuws op Focus en WTV.
« Deze samenwerking met jonge mensen op onze redactie geeft ons nuttige inzichten hoe de jongere generatie omgaat met nieuws en media, » vertelt Bart Coopman, hoofdredacteur Focus en WTV. Ook de stagiaires zijn tevreden met het hun nieuwe reeks. « Het is zeer fijn dat wij als stagiaires de kans krijgen om zelfstandig een eigen project te realiseren, » klinkt het bij stagiaire Lotte Mestdag.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]