Food Porn is een fenomeen, zeggen sommigen, dat voornamelijk bestaat uit het publiceren van soms esthetische culinaire foto’s op sociale media. Druipende saus en sporen van confituur, is food porn iets voor marketing? Die vraag stellen we ons in ons novembernummer; een magazine waar u volop van kan smullen! En om u aan tafel te houden, nodigen we twee topmanagers uit. Letterlijk dan, want ze maakten kennis op 60 meter hoogte… in the sky.
Ook de toepassing van de nieuwe algemene verordening rond gegevensbescherming laten ons in dit nummer niet onverschillig. Wat de exploitatie van persoonsgegevens betreft, zal er een vóór en een na mei 2018 zijn. Naar mening van de marketingsector is de harmonisatie van het wettelijke kader een belangrijk voordeel. Wat de expliciete toestemming van gebruikers betreft, lijken sommige mensen de "bis"-route al te hebben gevonden.
Afgelopen oktober trok PUB op campagne in het kader van de volgende verkiezingen. We zetten onze koers voort door onszelf vragen te stellen over de waarde van studies en politieke enquêtes.
Aan tafel! Een driegangenmenu wacht u op.