Foot Locker vroeg aan VIRTUE Amsterdam, het creatieve bureau van VICE, om een Europese vakantiecampagne te creëren die zijn autoriteit en sterke verbondenheid met de jeugd- en sneakercultuur demonstreert. Het resultaat is een initiatief om opkomende kunstenaars een platform voor zelfexpressie te geven, door hen hun eigen « Capsule Collection » tentoon te laten stellen. De collectie wordt gelanceerd met een videoclip voor het nieuwste nummer van de band Threesome, een 3D-kunstwerk gemaakt in samenwerking met creative studio Sucuk Und Bratwurst en een muzikaal experiment met de Zwitserse rapper met Di Meh.
https://www.youtube.com/watch?v=r7TXumVtYvk
https://www.youtube.com/watch?v=V6-YukHTDOE
https://www.youtube.com/watch?v=v0UmcU84Ov4
CREDITS:
Creative Agency: VIRTUE Amsterdam
Executive Creative Director: Pascal Rotteveel
Creative Director: Fanny Molins
Art Director: Justin Blythe
Head of Strategy: Steph Morrow
Senior Brand Planner: Munise Can
Senior Account Manager: Gemma Trounce
Senior Project Manager: Martha Kenny
Designer: Manuel De Jong
Producer: Lynn Degen
Production Company: Chuck Studios, Unit Mr Frank & VIRTUE Amsterdam
Director: Rutger van Leeuwen
Photographers: Gilleam Trapenberg & Erik de koning
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]