Foot Locker vroeg aan VIRTUE Amsterdam, het creatieve bureau van VICE, om een Europese vakantiecampagne te creëren die zijn autoriteit en sterke verbondenheid met de jeugd- en sneakercultuur demonstreert. Het resultaat is een initiatief om opkomende kunstenaars een platform voor zelfexpressie te geven, door hen hun eigen « Capsule Collection » tentoon te laten stellen. De collectie wordt gelanceerd met een videoclip voor het nieuwste nummer van de band Threesome, een 3D-kunstwerk gemaakt in samenwerking met creative studio Sucuk Und Bratwurst en een muzikaal experiment met de Zwitserse rapper met Di Meh.
CREDITS:
Creative Agency: VIRTUE Amsterdam
Executive Creative Director: Pascal Rotteveel
Creative Director: Fanny Molins
Art Director: Justin Blythe
Head of Strategy: Steph Morrow
Senior Brand Planner: Munise Can
Senior Account Manager: Gemma Trounce
Senior Project Manager: Martha Kenny
Designer: Manuel De Jong
Producer: Lynn Degen
Production Company: Chuck Studios, Unit Mr Frank & VIRTUE Amsterdam
Director: Rutger van Leeuwen
Photographers: Gilleam Trapenberg & Erik de koning
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]