Foot Locker zoekt opkomend talent met VIRTUE

Foot Locker vroeg aan VIRTUE Amsterdam, het creatieve bureau van VICE, om een Europese vakantiecampagne te creëren die zijn autoriteit en sterke verbondenheid met de jeugd- en sneakercultuur demonstreert. Het resultaat is een initiatief om opkomende kunstenaars een platform voor zelfexpressie te geven, door hen hun eigen « Capsule Collection » tentoon te laten stellen. De collectie wordt gelanceerd met een videoclip voor het nieuwste nummer van de band Threesome, een 3D-kunstwerk gemaakt in samenwerking met creative studio Sucuk Und Bratwurst en een muzikaal experiment met de Zwitserse rapper met Di Meh.
https://www.youtube.com/watch?v=r7TXumVtYvk
https://www.youtube.com/watch?v=V6-YukHTDOE
https://www.youtube.com/watch?v=v0UmcU84Ov4
CREDITS:
Creative Agency: VIRTUE Amsterdam
Executive Creative Director: Pascal Rotteveel
Creative Director: Fanny Molins
Art Director: Justin Blythe
Head of Strategy: Steph Morrow
Senior Brand Planner: Munise Can
Senior Account Manager: Gemma Trounce
Senior Project Manager: Martha Kenny
Designer: Manuel De Jong
Producer: Lynn Degen
Production Company: Chuck Studios, Unit Mr Frank & VIRTUE Amsterdam
Director: Rutger van Leeuwen
Photographers: Gilleam Trapenberg & Erik de koning
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]