Ford blijft dichtbij zijn klanten

Het is nu zowel uiterst moeilijk als uiterst belangrijk om in contact met klanten te blijven. Daarom schakelt Ford, met de hulp van Ogilvy Social.Lab, een versnelling hoger: er wordt extra communicatie voorzien zodat Ford-verdelers tijdens deze isolatieperiode in nauw contact kunnen blijven met hun klanten.
Zo creëerde Ogilvy Social.Lab bijvoorbeeld de #Keepitparked campagne voor automobilisten op Facebook en Instagram. Hiermee vragen ze alle chauffeurs hun sleutels aan de haak te hangen en de nieuwe maatregelen te volgen om zichzelf en anderen te beschermen tegen Covid-19.
Daarnaast krijgen Ford-klanten ook een afdrukklaar ontwerp met dezelfde boodschap via mail toegestuurd. Ze kunnen dit dan printen en zichtbaar in hun wagen leggen. Op die manier laten ze aan hun omgeving weten dat ze meedoen aan de actie. Deze en andere initiatieven, zoals tips om je auto in topconditie te houden, zijn terug te vinden op de sociale mediaprofielen van Ford.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]