Knack Weekend en Le Vif Weekend organiseerden in hartje Antwerpen de allereerste editie van Weekend in the City. Het fonkelnieuwe lifestyle-event lokte niet alleen nieuwsgierige shoppers maar ook heel wat autofanaten. Ford pakte er namelijk uit met de nieuwe Fiesta, door middel van een activatie bedacht door Ogilvy&Social.Lab.
Tijdens Weekend in the City werd de nieuwste telg van de Ford-familie in een veelbesproken jasje gestoken. Het resultaat was een unieke auto met befaamde quotes uit de modewereld. Fashionista’s konden er terecht met een foto van hun eye-catching outfit. Een kalligrafist pende vervolgens hun favoriete fashion quote neer op het kiekje. Door deze foto op de Facebookpagina van Ford Belgium te plaatsen, konden ze ook nog eens kans maken op € 500 shoptegoed. Nu enkel de Ford Fiesta nog...
Creative: Mathieu Cardon, Elizabeth Dewar, Dirk Pierloot
Photographer: Lies Engelen
Production: EventAttitude
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]