Knack Weekend en Le Vif Weekend organiseerden in hartje Antwerpen de allereerste editie van Weekend in the City. Het fonkelnieuwe lifestyle-event lokte niet alleen nieuwsgierige shoppers maar ook heel wat autofanaten. Ford pakte er namelijk uit met de nieuwe Fiesta, door middel van een activatie bedacht door Ogilvy&Social.Lab.
Tijdens Weekend in the City werd de nieuwste telg van de Ford-familie in een veelbesproken jasje gestoken. Het resultaat was een unieke auto met befaamde quotes uit de modewereld. Fashionista’s konden er terecht met een foto van hun eye-catching outfit. Een kalligrafist pende vervolgens hun favoriete fashion quote neer op het kiekje. Door deze foto op de Facebookpagina van Ford Belgium te plaatsen, konden ze ook nog eens kans maken op € 500 shoptegoed. Nu enkel de Ford Fiesta nog...
Creative: Mathieu Cardon, Elizabeth Dewar, Dirk Pierloot
Photographer: Lies Engelen
Production: EventAttitude
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]