Forever in Blue Jeans met C&A en Mediaplus

C&A is het jaar begonnen met hun "De perfecte fit voor iedereen"-denimcampagne, met de hulp van hun geïntegreerde mediabureau Mediaplus (Serviceplan Group). De winkel benadrukt hun nieuwe denimstijlen voor elk van ons, tegen een betaalbare prijs.
Het belangrijkste KPI was om de merkbekendheid te vergroten en de prijs-kwaliteitverhouding te versterken, met een uitgebreide mediacampagne van vijf weken op televisie en in online video, en met aanwezigheid op grote buitenformaten op de Meir in Antwerpen en Rogier in Brussel. De assets van de campagne tonen verschillende denimstijlen voor mannen, vrouwen en kinderen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]