C&A is het jaar begonnen met hun "De perfecte fit voor iedereen"-denimcampagne, met de hulp van hun geïntegreerde mediabureau Mediaplus (Serviceplan Group). De winkel benadrukt hun nieuwe denimstijlen voor elk van ons, tegen een betaalbare prijs.
Het belangrijkste KPI was om de merkbekendheid te vergroten en de prijs-kwaliteitverhouding te versterken, met een uitgebreide mediacampagne van vijf weken op televisie en in online video, en met aanwezigheid op grote buitenformaten op de Meir in Antwerpen en Rogier in Brussel. De assets van de campagne tonen verschillende denimstijlen voor mannen, vrouwen en kinderen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]