Forever in Blue Jeans met C&A en Mediaplus
C&A is het jaar begonnen met hun "De perfecte fit voor iedereen"-denimcampagne, met de hulp van hun geïntegreerde mediabureau Mediaplus (Serviceplan Group). De winkel benadrukt hun nieuwe denimstijlen voor elk van ons, tegen een betaalbare prijs.
Het belangrijkste KPI was om de merkbekendheid te vergroten en de prijs-kwaliteitverhouding te versterken, met een uitgebreide mediacampagne van vijf weken op televisie en in online video, en met aanwezigheid op grote buitenformaten op de Meir in Antwerpen en Rogier in Brussel. De assets van de campagne tonen verschillende denimstijlen voor mannen, vrouwen en kinderen.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]