Terwijl de wereld zich klaarmaakt voor de volgende industriële revolutie moeten we wendbaar zijn. En dus moeten we beginnen met het maken van morgen. De behoeften en uitdagingen van B2B-bedrijven worden steeds complexer, dus is de vraag nu hoe we klantwaarde en merkwaarde kunnen creëren zodat we onze business kunnen laten groeien. Forte maakt op 24 oktober alvast een sprong naar de toekomst van succesvolle branding in B2B. Inhoud en sprekers worden volgende week bekendgemaakt, maar wie zijn plaatsje bij BluePoint nu al wil verzekeren, kan dit via de website van Forte.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]