Terwijl de wereld zich klaarmaakt voor de volgende industriële revolutie moeten we wendbaar zijn. En dus moeten we beginnen met het maken van morgen. De behoeften en uitdagingen van B2B-bedrijven worden steeds complexer, dus is de vraag nu hoe we klantwaarde en merkwaarde kunnen creëren zodat we onze business kunnen laten groeien. Forte maakt op 24 oktober alvast een sprong naar de toekomst van succesvolle branding in B2B. Inhoud en sprekers worden volgende week bekendgemaakt, maar wie zijn plaatsje bij BluePoint nu al wil verzekeren, kan dit via de website van Forte.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]