Audi en de coworkingspace Fosbury & Sons zijn een opvallende samenwerking gestart. Het automerk met de vier ringen startte bij Fosbury & Sons een testcase met de allereerste co-company car, een bedrijfswagen die kan gedeeld worden door verschillende bedrijven. Een idee van DDB Brussels. Want het initiatief kadert binnen de strategie van Audi waarin innovatieve oplossingen gezocht worden voor een steeds complexere mobiliteit. Audi stelt voor dit project twee gepersonaliseerde Audi A4 Avant-modellen ter beschikking van de leden van Fosbury & Sons. Bolides, een carsharing service in Antwerpen en Gent, zal als derde partner instaan voor het boekingsplatform waarop de ondernemers hun wagen kunnen reserveren.
Agency: DDB
Client: Audi
Client contact: Vincent Thys
Creative Directors: Peter Ampe, Odin Saillé
Creatives: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Strategy: Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account Management : Francis Lippens, Fiona Amoroso, Sarah Savoir
PR: Kenn Van Lijsebeth
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]