Fosbury & Sons sturen Audi de baan op

Communication / News

audi fosbury sonsAudi en de coworkingspace Fosbury & Sons zijn een opvallende samenwerking gestart. Het automerk met de vier ringen startte bij Fosbury & Sons een testcase met de allereerste co-company car, een bedrijfswagen die kan gedeeld worden door verschillende bedrijven. Een idee van DDB Brussels. Want het initiatief kadert binnen de strategie van Audi waarin innovatieve oplossingen gezocht worden voor een steeds complexere mobiliteit. Audi stelt voor dit project twee gepersonaliseerde Audi A4 Avant-modellen ter beschikking van de leden van Fosbury & Sons. Bolides, een carsharing service in Antwerpen en Gent, zal als derde partner instaan voor het boekingsplatform waarop de ondernemers hun wagen kunnen reserveren.

Audi wil zijn positie als business partner voor jonge en ervaren ondernemers graag verstevigen en doet dat met een nieuw project ‘Audi Shared Fleet’, inspelend op de steeds evoluerende bedrijfswereld. Als testcase werd een samenwerking aangegaan met twee jonge bedrijven: Fosbury & Sons en Bolides. Eerstgenoemde is een professionele coworking werkplek in het WATT-gebouw waar ondernemers, digitale bureaus en kleine of grotere bedrijven – zoals Nike, De Efteling, maar ook het strategische Growth Inc., Sherlock (SEO, SEA), Kris Lathouwers (fotograaf en video), Isabelle Claessens (notaris), EV box (elektrische laadpalen) en Playco (interface design) samenkomen. In totaal telt de coworkingspace een zestigtal (jonge) bedrijven.
Credits The Co-Company Car

Agency: DDB

Client: Audi

Client contact: Vincent Thys

Creative Directors: Peter Ampe, Odin Saillé

Creatives: Jonas Caluwé, Jan Schoofs

Strategy: Dominique Poncin, Jorian Vanvossel

Account Management : Francis Lippens, Fiona Amoroso, Sarah Savoir

PR: Kenn Van Lijsebeth