Audi en de coworkingspace Fosbury & Sons zijn een opvallende samenwerking gestart. Het automerk met de vier ringen startte bij Fosbury & Sons een testcase met de allereerste co-company car, een bedrijfswagen die kan gedeeld worden door verschillende bedrijven. Een idee van DDB Brussels. Want het initiatief kadert binnen de strategie van Audi waarin innovatieve oplossingen gezocht worden voor een steeds complexere mobiliteit. Audi stelt voor dit project twee gepersonaliseerde Audi A4 Avant-modellen ter beschikking van de leden van Fosbury & Sons. Bolides, een carsharing service in Antwerpen en Gent, zal als derde partner instaan voor het boekingsplatform waarop de ondernemers hun wagen kunnen reserveren.
Agency: DDB
Client: Audi
Client contact: Vincent Thys
Creative Directors: Peter Ampe, Odin Saillé
Creatives: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Strategy: Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account Management : Francis Lippens, Fiona Amoroso, Sarah Savoir
PR: Kenn Van Lijsebeth
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]