Fox en Publicis Groupe organiseren zombie-invasie

Crea / News

Onder de vlag van #TheFinalWalk ging op maandagavond 23 augustus het elfde en laatste seizoen van The Walking Dead officieel van start. Om dit samen met de fans op een gepaste wijze in te zetten, besliste Fox België om de trouwste fans te belonen op een memorabele avond. Fox riep daarvoor de hulp in van Publicis Groupe en eventbureau Keep It Quiet.

Op een verlaten plek in Vilvoorde verzamelden 100 trouwe fans om de eerste aflevering van het nieuwe seizoen samen op een spectaculaire wijze te beleven. Stuk voor stuk vermomd als Walkers, beleefden ze samen letterlijk The Final Walk door achter een gigantisch scherm al dolend de eerste aflevering te kijken op een desolate locatie. Zo beleefden ze samen nog intenser hoe het laatste seizoen van start werd geschoten tijdens de Walking Premiere.

Het resultaat? Huiveringwekkende taferelen in een apocalyptische omgeving, maar vooral 100 uitzinnige fans die een onvergetelijke avond hebben beleefd en niet meer kunnen wachten op de finale ontknoping van The Walking Dead op Fox...

Credits

Client Officer: Karel Vinck

Senior Account Manager: Nathalie Duchatelet

Account Executive: Martin Ozfirat

Commerce Lead: Maarten Van Herck

Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen

Chief Creative Officer: Eduardo Marques

Creative Director: Lode Vochten

Creatives/concept providers: Sander Bergmeijer - Lennard Freij - Sandor Wouters

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout

Moving Images Producer: Daan Feytongs

DOP: Sam Ostyn

Content Creator: Joris Van Der Plaetsen - Jeroen Van Laethem

Sound Producer: Saartje Goris

Sound: Pascal Braeckman

Event Agency: Keep It Quiet

Clients: Chenling Zhang – Bram Van De Velde