Na iets meer dan vijf succesvolle jaren, waarvan het laatste jaar als client service director, vertrekt Francis Lippens bij DDB om managing director van Leo Burnett te worden. Dit is het startsein van heel wat veranderingen binnen het bureau.
Kaat Danneels, tot voor kort managing director neemt een nieuwe rol binnen het bureau op zich als verantwoordelijke P&G België-Nederland. Jeroen Vernelen (co-MD) en Niels Schreyers (CD) hebben intussen het bureau verlaten. Het vernieuwde management bestaat naast Francis Lippens vandaag uit Yves Van Landeghem (strategic director) en Sophie De Plecker (creative director), die samen met Lennert Vedts de creatieve directie op zich nemen. « Met z’n liefde voor creativiteit gekoppeld aan een uitstekende business drive heeft Francis Lippens het juiste profiel om Leo Burnett terug sterker op de kaart te zetten en we zijn dan ook bijzonder opgetogen dat we hem binnen de Publicis Groupe mogen verwelkomen, » aldus Johan Parmentier, Regional CEO van PublicisOne.
Ook Francis Lippens zelf kijkt enthousiast uit naar zijn nieuwe rol: « Er zijn enorm ambitieuze plannen met Leo Burnett en om mee te kunnen bouwen aan dit nieuwe verhaal was een uitdaging die ik niet kon afslaan. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]