Na iets meer dan vijf succesvolle jaren, waarvan het laatste jaar als client service director, vertrekt Francis Lippens bij DDB om managing director van Leo Burnett te worden. Dit is het startsein van heel wat veranderingen binnen het bureau.
Kaat Danneels, tot voor kort managing director neemt een nieuwe rol binnen het bureau op zich als verantwoordelijke P&G België-Nederland. Jeroen Vernelen (co-MD) en Niels Schreyers (CD) hebben intussen het bureau verlaten. Het vernieuwde management bestaat naast Francis Lippens vandaag uit Yves Van Landeghem (strategic director) en Sophie De Plecker (creative director), die samen met Lennert Vedts de creatieve directie op zich nemen. « Met z’n liefde voor creativiteit gekoppeld aan een uitstekende business drive heeft Francis Lippens het juiste profiel om Leo Burnett terug sterker op de kaart te zetten en we zijn dan ook bijzonder opgetogen dat we hem binnen de Publicis Groupe mogen verwelkomen, » aldus Johan Parmentier, Regional CEO van PublicisOne.
Ook Francis Lippens zelf kijkt enthousiast uit naar zijn nieuwe rol: « Er zijn enorm ambitieuze plannen met Leo Burnett en om mee te kunnen bouwen aan dit nieuwe verhaal was een uitdaging die ik niet kon afslaan. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]