Na iets meer dan vijf succesvolle jaren, waarvan het laatste jaar als client service director, vertrekt Francis Lippens bij DDB om managing director van Leo Burnett te worden. Dit is het startsein van heel wat veranderingen binnen het bureau.
Kaat Danneels, tot voor kort managing director neemt een nieuwe rol binnen het bureau op zich als verantwoordelijke P&G België-Nederland. Jeroen Vernelen (co-MD) en Niels Schreyers (CD) hebben intussen het bureau verlaten. Het vernieuwde management bestaat naast Francis Lippens vandaag uit Yves Van Landeghem (strategic director) en Sophie De Plecker (creative director), die samen met Lennert Vedts de creatieve directie op zich nemen. « Met z’n liefde voor creativiteit gekoppeld aan een uitstekende business drive heeft Francis Lippens het juiste profiel om Leo Burnett terug sterker op de kaart te zetten en we zijn dan ook bijzonder opgetogen dat we hem binnen de Publicis Groupe mogen verwelkomen, » aldus Johan Parmentier, Regional CEO van PublicisOne.
Ook Francis Lippens zelf kijkt enthousiast uit naar zijn nieuwe rol: « Er zijn enorm ambitieuze plannen met Leo Burnett en om mee te kunnen bouwen aan dit nieuwe verhaal was een uitdaging die ik niet kon afslaan. »
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]