Franck Papazian, voorzitter en oprichter van de MediaSchool-groep (een groep die 33% van de aandelen van TheNewPub bezit) werd op maandag 10 december door de 39ste Grand Prix des Agences uitgeroepen tot Homme des Médias de l’année 2018.
Mediaschool is leider in Frankrijk in het particuliere hoger onderwijs en voortgezette opleidingen op het gebied van communicatie, digitaal en media. In 2014 deed Papazian zijn eerste investering in de media door een participatie te nemen in het dagblad Libération. In 2017 werd MediaSchool een echte persspeler. Sindsdien maken de tijdschriften CBNews, INfluencia, Stratégies en (via aan minderheidsparticipatie van 33%) PUB deel uit van de groep. Om nog maar te zwijgen van een interesse in Loopsider (8%).

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





