Franck Papazian (Franse) Mediafiguur van het Jaar

Franck Papazian, voorzitter en oprichter van de MediaSchool-groep (een groep die 33% van de aandelen van TheNewPub bezit) werd op maandag 10 december door de 39ste Grand Prix des Agences uitgeroepen tot Homme des Médias de l’année 2018.
Mediaschool is leider in Frankrijk in het particuliere hoger onderwijs en voortgezette opleidingen op het gebied van communicatie, digitaal en media. In 2014 deed Papazian zijn eerste investering in de media door een participatie te nemen in het dagblad Libération. In 2017 werd MediaSchool een echte persspeler. Sindsdien maken de tijdschriften CBNews, INfluencia, Stratégies en (via aan minderheidsparticipatie van 33%) PUB deel uit van de groep. Om nog maar te zwijgen van een interesse in Loopsider (8%).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]