Franck Papazian, voorzitter en oprichter van de MediaSchool-groep (een groep die 33% van de aandelen van TheNewPub bezit) werd op maandag 10 december door de 39ste Grand Prix des Agences uitgeroepen tot Homme des Médias de l’année 2018.
Mediaschool is leider in Frankrijk in het particuliere hoger onderwijs en voortgezette opleidingen op het gebied van communicatie, digitaal en media. In 2014 deed Papazian zijn eerste investering in de media door een participatie te nemen in het dagblad Libération. In 2017 werd MediaSchool een echte persspeler. Sindsdien maken de tijdschriften CBNews, INfluencia, Stratégies en (via aan minderheidsparticipatie van 33%) PUB deel uit van de groep. Om nog maar te zwijgen van een interesse in Loopsider (8%).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]