In Frankrijk informeerde AFP ons op 4 juli dat een honderdtal Franse media, in samenwerking met operator SFR en groep Fnac Darty, hun reclamegegevens zullen delen voor een betere commercialisering van hun digitaal aanbod voor adverteerders. Deze “alliantie” krijgt de naam Gravity. Adverteerders zullen vanaf eind dit jaar toegang krijgen tot een “uniek luik” waarlangs ze reclameruimte kunnen kopen.
Gravity omvat de media van Lagardère Active (Europe 1, Paris Match), L’Equipe, M6, Les Echos-Le Parisien, Next Radio TV (BFMTV, RMC), Condé Nast (Vogue), Prisma (Femme Actuelle), Marie Claire, Sciences & Avenir, Challenges, de regionale persgroepen La Montagne, Sud Ouest, La Dépêche en Le Télégramme. Volgens de leden van deze nieuwe alliantatie zorgde programmatic advertising in 2016 al voor zo’n 53% omzet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]