Fre Fonteyne gaat als brand designer aan de slag bij het Brugse grafisch bureau Skinn branding agency. Bij reclamebureau D-Artagnan werkte hij zich omhoog tot senior art director. Hij zette er merken zoals Wit-Gele Kruis, Kasteelbier, Copperhead Gin en Nationaal Orkest van België sterker in de markt. Na 4,5 jaar neemt hij daar afscheid om zich volledig te concentreren op branding, op grafisch én strategisch vlak. Fre heeft naast de passie voor zijn vak ook een voorliefde voor zythologie en gemotoriseerde tweewielers.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]