Fre Fonteyne gaat als brand designer aan de slag bij het Brugse grafisch bureau Skinn branding agency. Bij reclamebureau D-Artagnan werkte hij zich omhoog tot senior art director. Hij zette er merken zoals Wit-Gele Kruis, Kasteelbier, Copperhead Gin en Nationaal Orkest van België sterker in de markt. Na 4,5 jaar neemt hij daar afscheid om zich volledig te concentreren op branding, op grafisch én strategisch vlak. Fre heeft naast de passie voor zijn vak ook een voorliefde voor zythologie en gemotoriseerde tweewielers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]