De coronacrisis heeft de eenzaamheid van de bejaarden diepgaand versterkt. Om dit sociale isolement te bestrijden, lanceerde Friendlybuzz de CareCall-technologie. CareCall verbindt de oudere bevolking met vrijwilligers op een innovatieve, veilige en toegankelijke manier via wekelijkse telefoongesprekken. Clear Channel verhoogt de zichtbaarheid van dit burgerinitiatief door de inspirerende beelden van de campagne uit te zenden op de 4 I-CONIC schermen (Delta, De Brouckère, Van Praet en Charles Quint). Levi Marelus, medeoprichter van Friendlybuzz: “Als reactie op de coronacrisis zijn we samengekomen om de CareCall-technologie te ontwikkelen, die miljoenen gebruikers, jong en oud, in staat stelt om te genieten van verrijkende intergenerationele telefoongesprekken. Met onze nationale campagne hoop ik dat anderen samen met mij elke week momenten van gezelligheid zullen delen door als vrijwilliger te bellen en senioren in hun gemeenschap te registreren.”
De campagne is zichtbaar tot eind juli. Meer informatie vindt u op www.friendlybuzz.co.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]