Friendlybuzz en Clear Channel doen een beroep op burgers

De coronacrisis heeft de eenzaamheid van de bejaarden diepgaand versterkt. Om dit sociale isolement te bestrijden, lanceerde Friendlybuzz de CareCall-technologie. CareCall verbindt de oudere bevolking met vrijwilligers op een innovatieve, veilige en toegankelijke manier via wekelijkse telefoongesprekken. Clear Channel verhoogt de zichtbaarheid van dit burgerinitiatief door de inspirerende beelden van de campagne uit te zenden op de 4 I-CONIC schermen (Delta, De Brouckère, Van Praet en Charles Quint). Levi Marelus, medeoprichter van Friendlybuzz: “Als reactie op de coronacrisis zijn we samengekomen om de CareCall-technologie te ontwikkelen, die miljoenen gebruikers, jong en oud, in staat stelt om te genieten van verrijkende intergenerationele telefoongesprekken. Met onze nationale campagne hoop ik dat anderen samen met mij elke week momenten van gezelligheid zullen delen door als vrijwilliger te bellen en senioren in hun gemeenschap te registreren.”
De campagne is zichtbaar tot eind juli. Meer informatie vindt u op www.friendlybuzz.co.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]