De coronacrisis heeft de eenzaamheid van de bejaarden diepgaand versterkt. Om dit sociale isolement te bestrijden, lanceerde Friendlybuzz de CareCall-technologie. CareCall verbindt de oudere bevolking met vrijwilligers op een innovatieve, veilige en toegankelijke manier via wekelijkse telefoongesprekken. Clear Channel verhoogt de zichtbaarheid van dit burgerinitiatief door de inspirerende beelden van de campagne uit te zenden op de 4 I-CONIC schermen (Delta, De Brouckère, Van Praet en Charles Quint). Levi Marelus, medeoprichter van Friendlybuzz: “Als reactie op de coronacrisis zijn we samengekomen om de CareCall-technologie te ontwikkelen, die miljoenen gebruikers, jong en oud, in staat stelt om te genieten van verrijkende intergenerationele telefoongesprekken. Met onze nationale campagne hoop ik dat anderen samen met mij elke week momenten van gezelligheid zullen delen door als vrijwilliger te bellen en senioren in hun gemeenschap te registreren.”
De campagne is zichtbaar tot eind juli. Meer informatie vindt u op www.friendlybuzz.co.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]