Friendship en Guylian doen het #becauseoflove (en Élodie en Jeroom ook)

Guy Foubert en echtgenote Liliane creëerden samen uit liefde het merk Guylian. De merknaam is een samentrekking van hun beide voornamen. Deze techniek staat bekend als ‘shipnames’ en worden vandaag vaak gebruikt door celebritykoppels of trouwers. Dit was voor Friendship de insteek om met Valentijn ‘shipname’ Guylian-verpakkingen te maken, helemaal gepersonaliseerd. Op social media hadden Guylian fans de kans om deze verpakkingen winnen. Heel wat influencers - zoals Élodie Ouédraogo en echtgenoot Jeroom - ontvingen ook een gepersonaliseerd exemplaar.
Dit is de eerste campagne die voortvloeit uit de nieuwe baseline #becauseoflove die ook door Friendship werd gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=Z_K_UsqTEAE

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



