Friendship en Guylian doen het #becauseoflove (en Élodie en Jeroom ook)

Guy Foubert en echtgenote Liliane creëerden samen uit liefde het merk Guylian. De merknaam is een samentrekking van hun beide voornamen. Deze techniek staat bekend als ‘shipnames’ en worden vandaag vaak gebruikt door celebritykoppels of trouwers. Dit was voor Friendship de insteek om met Valentijn ‘shipname’ Guylian-verpakkingen te maken, helemaal gepersonaliseerd. Op social media hadden Guylian fans de kans om deze verpakkingen winnen. Heel wat influencers - zoals Élodie Ouédraogo en echtgenoot Jeroom - ontvingen ook een gepersonaliseerd exemplaar.
Dit is de eerste campagne die voortvloeit uit de nieuwe baseline #becauseoflove die ook door Friendship werd gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=Z_K_UsqTEAE
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]