Guy Foubert en echtgenote Liliane creëerden samen uit liefde het merk Guylian. De merknaam is een samentrekking van hun beide voornamen. Deze techniek staat bekend als ‘shipnames’ en worden vandaag vaak gebruikt door celebritykoppels of trouwers. Dit was voor Friendship de insteek om met Valentijn ‘shipname’ Guylian-verpakkingen te maken, helemaal gepersonaliseerd. Op social media hadden Guylian fans de kans om deze verpakkingen winnen. Heel wat influencers - zoals Élodie Ouédraogo en echtgenoot Jeroom - ontvingen ook een gepersonaliseerd exemplaar.
Dit is de eerste campagne die voortvloeit uit de nieuwe baseline #becauseoflove die ook door Friendship werd gemaakt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]