FrieslandCampina houdt internationale mediapitch

frieslandcampina

Budgets / News

frieslandcampina

FrieslandCampina houdt een internationale mediapitch, zo melden onze collega's van Adformatie in Nederland. Aan onze collega's bevestigt Jan-Willem ter Avest, director corporate media relations van FrieslandCampina: "FrieslandCampina zal in 2016 een media services pitch organiseren in alle negentien landen waar door FrieslandCampina in media wordt geïnvesteerd. Deze pitch is onderdeel van een breder programma dat tot doel heeft het rendement van onze marketinginvesteringen te verhogen."

Het account met verschillende merken is nu internationaal in handen van twee mediabureaus: MEC (GroupM) en Carat (Dentsu Aegis Network). "De grote bestaande mediabureaurelaties MEC en Carat zullen in ieder geval worden uitgenodigd deel te nemen. Verder doen we geen uitspraken doen over de inhoud, het proces en de voortgang," aldus Ter Avest nog steeds in Adformatie. Bekende merken van het concern zijn onder meer Campina, Cécémel, Appelsientje, Friesche Vlag, Nutroma, DubbelFrisss, Milner, Optimel, Fristi en Domo.