Frisse adem bij These Days
Na een competitie heeft Stimorol, deel van de groep Mondelez, These Days gekozen als lead agency voor België, Nederland en Luxemburg. De opdracht luidt: het verder installeren van de lijn ‘Dare to open your mouth & good things will happen’. Hoe dat juist zal gebeuren, daarvoor is er nog geduld nodig tot begin 2017 - wanneer de eerste campagne bij ons start.
“Met Stimorol zochten we een partner die een sterke strategische visie met een duidelijke boodschap kan verankeren in een duidelijk communicatie- en activatieplan," zegt Jim Versteylen, marketingmanager Gum&Candy BeNeLux. "Vooral hun frisse en originele kijk op het merk en hun sterke digitale achtergrond hebben ons overtuigd dat These Days de ideale partner is om Stimorol verder te doen groeien. We kijken dan ook uit naar deze veelbelovende samenwerking.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]