NGO’s en specialisten blijven ons waarschuwen. De massa plastic in onze oceanen zou een achtste continent kunnen worden, een open stort dat meegevoerd wordt door wind en getijden. Tegen 2050 zou de massa plastic in de oceanen zelfs groter zijn dan de massa vissen. De impact betreft het volledige ecosysteem, van fauna tot flora, en de mens is grotendeels verantwoordelijk voor dit ecologische drama. Aangezien deze situatie steeds erger wordt, is het voor Frosch van primordiaal belang om zich in te zetten voor de bescherming van de oceanen met vooruitstrevende industriële en technologische innovaties.
Omdat sommige beelden meer zeggen dan duizend woorden, lanceert het merk een video om de problematiek in verband met plastic te verduidelijken. Frosch is ervan overtuigd dat het behoud van een gezonde wereld berust op een gemeenschappelijke inspanning en daarom moedigt het bedrijf andere ondernemingen aan om dit probleem ook te integreren in hun creatieproces. De campagne werd gemaakt door bureau Kabocharts uit Frankrijk. De video werd eerst voor Rainett ontwikkeld (zo heet Frosch in Frankrijk) en dan aangepast naar Frosch voor België.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]