Gaat D-Artagnan een hete herfst tegemoet?

D-artagnan-vignette

Budgets / News

 
D-artagnan-kantoor
D-Artagnan verwelkomde onlangs niet alleen 11 ervaren collega’s, maar ook een aantal nieuwe enthousiaste klanten.
Hyboma – aannemer in private woningbouw en appartementen – bouwt al jarenlang op ervaring en wil zich in de toekomst op een vernieuwde manier in de markt positioneren. D-Artagnan begeleidde de afgelopen maanden deze strategische denkoefening en gaat nu aan de slag om de nieuwe lijn creatief uit te zetten.
Essentiel stelt in oktober hun Flash Collection voor tijdens de Flash Events. Een niet te missen evenement in modeland! Om de reservaties in vlotte banen te leiden, ontwikkelde D-Artagnan een mobiele landingspagina en tekende een vlotte flow van e-mailcampagnes uit. Het resultaat mag er zijn: de reservaties stromen binnen.
Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen wil werk maken van haar communicatie. Na rondvraag kreeg D-Artagnan het mandaat om samen met de klant een nieuwe aanpak uit te dokteren. Deze mooie organisatie heeft heel wat stakeholders: studenten, patiënten, artsen, overheden en uiteraard de meer dan 1.200 medewerkers.
De Belgische Tuincentra Vereniging is de overkoepelende organisatie die de belangen van de beste tuincentra van ons land behartigt. D-Artagnan kreeg recent de opdracht toegewezen om een imagocampagne te ontwikkelen die gelanceerd wordt in de lente van 2016. BTV koos ons concept voor het opvallend idee en de slimme aanpak.
Tot slot werkt D-Artagnan aan een wintercampagne voor Toerisme Oostende en wordt binnenkort ‘Ondernemen in West-Vlaanderen’ in the picture gezet.
D-artagnan