Gaëlle Daoust en Mélissa Bouchal versterken NedWorks

News / People

NedWorks’ expertise in digitale marketing en advertising wordt verder versterkt met de komst van Gaëlle Daoust en Mélissa Bouchal. Vanaf mei versterken deze digitale professionals het NedWorks-team, en zullen ze bijdragen aan de missie van NedWorks: “het valoriseren van human capital in de marketing- en advertentiesector.”

Gaëlle Daoust brengt met haar achtergrond als voormalig Chief Digital Officer heel wat expertise mee. Tijdens haar periode bij Wavemaker werkte ze intensief samen met topadverteerders in België en was ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het uitrollen van digitalemarketingstrategieën. Dit liet haar toe om de nodige in-depth industrie expertise op te bouwen. “Het is mijn persoonlijke ambitie, om mensen weer centraal te stellen in de marketing sector. Ik ben daarom heel gemotiveerd om deze volgende stap te nemen binnen dit digitaal en talentgericht bedrijf: NedWorks,” zegt ze.

Gaëlle Daoust

Melissa Bouchal verdiende haar strepen in de industrie als Programmatic Expert bij Maxus. Als geschoolde marketer startte ze haar carrière vier jaar geleden in de wereld van agentschappen, gedreven door een passie voor digital en mensen. “Zowel klanten als kandidaten ondersteunen door de juiste match te vinden past perfect bij mijn persoonlijkheid en mijn ervaring in digital," zegt ze.

Melissa Bouchal

“Bij NedWorks zijn we trots en blij dat Gaëlle en Mélissa ons team versterken. Niet enkel hun passie voor advertising, maar ook hun missie om mensen te helpen groeien is een logische match met het DNA van NedWorks. Hun komst zal ons verder in staat stellen om te focussen op talentmanagement in programmatic en complexere marketing maturity tracks”, aldus Guy Gelaude, Managing Director bij NedWorks.